13 augustus 2011

Review : Sleek - Oh So Special


Een paar weken geleden las ik op de blog van VeraCamilla.nl dat ze een kortingscode had voorzien op Sleekproducten bij Enchantra.eu. Ik nam meteen een kijkje op de site en bestelde zo snel mogelijk een Oh So Special oogschaduwpalette. De prijs van deze palette kwam op € 7,25 en met de code ging er 20% af. Toen moest ik nog maar € 5,80 betalen exclusief verzendingskosten natuurlijk. Er waren wel een paar probleempjes met deze webshop ; Ik heb namelijk 11 dagen moeten wachten! Maar dit was helemaal het wachten waard... Wanneer ik mijn pakje opende vond ik het gelijk al HEAVEN. Zeker omdat het mijn eerste Sleek product was en ik nog niet zo bekend ben met deze spulletjes. Nu heb ik voor jullie een kleine review hierover.





Naturelle tinten! Hier hou ik echt van want ik heb nog niet echt durven experimenteren met felle kleuren en dergelijke. Het zijn 12 verschillende oogschaduws waarvan 6 matte kleuren en 6 shiny kleurtjes.
Ik beveel jullie zeker de Oh So Special palette ten zeerste aan!


1 opmerking:

  1. Ik ben dol op Sleek palettes, maar deze in het speciaal!
    Leuk blog, zullen we elkaar volgen? :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen