27 september 2011

Nagellak Review


De laatste tijd heb ik aan mezelf gemerkt dat ik een beetje nagellak-verslaafd ben... Elke keer dat ik ga winkelen moét ik wel een nagellakje hebben. Goedkoop, duur, het doet er niet toe! Wat ik mooi vind koop ik. Omdat ik er nu 5 nieuwe heb; wil ik wel even een review geven.






Op de eerste foto zie je dat ik de OPI Shatter nagellak mooi heb opgedaan met een roze onderlaag (Essence-Ultimate Pink). Tussen Catrice (620-Captain Sparrow's Boat) en Chanel (529-Graphite) zie je weinig verschil. Maar qua aanbrengen is Chanel beter. Het is een veel fijner borsteltje. De oranje lak van DA is redelijk goedkoop én blijft goed zitten; Ik vergelijk hem met Essence. Dan heb ik nog een glanzende topcoat van Orly. Die breng ik altijd aan op mijn nagels.

Op mijn verlanglijstje staat nu nog Estée Lauder, YSL, China Glaze & Gosh!

2 opmerkingen:

  1. Wauw allemaal mooie lakjes! Ik wil nog steeds de blauwe OPI crackles, maar momenteel het geld niet voor haha.. Ik heb een baantje nodig, en wel nu :#

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie lakjes. Toevallig dat die van Chanel en Catrice best op elkaar lijken.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen