9 oktober 2011

Review : E.l.f producten


Wanneer ik deze week op eyeslipsface.be heb zitten rondneuzen heb ik meteen ook een kleine bestelling gedaan. Ik heb in totaal 4 nieuwe e.l.f-producten en laat je ze graag zien!






Om te beginnen heb ik de 'Daily Brush Cleaner' besteld (€4). Met deze spuitbus kan je dagelijks jouw makeup-kwasten proper maken én lekker laten ruiken. Wat heb je nodig hiervoor?

* Tissues
* Daily Brush Cleaner
* Gebruikte kwasten

Op de laatste foto zie je hoeveel vuil dat er van mijn foundation- en poederkwast is afgegaan. Je spuit gewoon simpelweg (ongeveer) 2 keer op de kwast, en wrijft het eraf met een tissue... SIMPEL!


Dan heb ik nog één van de nieuwste eyeshadowpalettes uitgekozen. In dit geval 'Ethereal'. Het zijn gewoon natuurlijke kleurtjes die jouw ogen een frisse look geven. Voor amper €1 kon ik dit niet laten liggen!



Als voorlaatste artikel heb ik nog deze nagellak. Een nieuw kleurtje van de collectie. Deze heet 'Red Velvet'. Alleen viel dit wel een beetje tegen toen ik het lakje opendeed... Er bevonden zich ongelijke haartjes aan het borsteltje en dit was heel moeilijk om te lakken natuurlijk. Maar van de lak zelf ben ik wel heel blij, hij droogt snel maar heeft wel 2 laagjes nodig. Ook dit artikel kostte amper €1.



Last but not least heb ik deze oogschaduw-primer! Op Beautygloss.nl las ik een review van verschillende goede eyeshadow primers en deze zag ik erbij. Voor €4 vind ik deze primer heel goed. Wanneer ik mijn pakketje opende smeerde ik meteen wat van deze primer op mijn ooglid en voegde ik nog wat oogschaduw toe... Vervolgens ging ik slapen en toen ik 8 uur later wakker werd zat mijn oogschaduw nog altijd mooi op!

Dit waren mijn eerste e.l.f producten en daar gaat het niet bij blijven :)

3 opmerkingen:

  1. ik ga die nagellak en oogschaduw zeker kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de producten van e.l.f ook erg fijn :) Had het aan mijn moeder getipt en die was er ook gelijk weg van! Haha

    BeantwoordenVerwijderen