25 maart 2012

LOTD (Tutorial) met Eye Shadow Insurance Policy.


Eindelijk heb ik een Too Faced Shadow Insurance! Samen met dit mooie palette heb ik hem kunnen bestellen op allcosmeticswholesale.com. De hemel der beautyproducten! Er zijn allemaal discontinued oogschaduws van MAC, Too Faced en Benefit te vinden. Verder ook kwasten van MAC en Bobbi Brown. Allemaal voor een verminderde prijs! Maar even back to earth: Ik test voor jullie deze Insurance Policy en ik maak er een Look of the Day mee!




De Shadow Insurance zit met een stevige elastiek vast aan het palette.


Voilà, de oogschaduws! Dit zijn de bestsellers van Too Faced. De kleuren Full Frontal, Glamazon en Socialite zijn vrij neutrale kleuren tegenover Boy Toy, Skinny Dip en Lucky Charms.

SWATCHES


1. Full Frontal : Is een warme chocoladebruine kleur waar veel pigment inzit (wat bij alle oogschaduws zo is).

2. Glamazon : Dit is dé perfecte kleur om op je bewegend ooglid aan te brengen. Als je niet zo bleek bent als mij kan je hem ook wel als highlighter in je binnenste ooghoek gebuiken of op het wenkbrauwbot.

3. Socialite :  Is een koperkleurige oogschaduw. Deze doet mij enorm denken aan Expensive Pink van MAC. Alleen veroorzaakt Expensive Pink sneller fall out dan Socialite.



4. Boy Toy : Deze is een zachtroze oogschaduw, heel schattig. Op de foto komt hij jammer genoeg niet zo goed tot z'n recht.

5. Skinny Dip : Is een kobaltblauwe kleur. Ik had nog geen oogschaduw in deze kleur dus ik ben er erg blij mee. Je kan hem gebruiken in de arcadeboog en eventueel op je onderste wimperrand.

6. Lucky Charms : Waaw, ik vind groene oogschaduw echt supergaaf! Lucky Charms is een herfstgroene kleur. Je kan hem mooi combineren met Boy Toy en Skinny Dip, net zoals op de voorkant van het palette!

LOOK OF THE DAY


Gebruik om te beginnen de Shadow Insurance. Breng daarna Full Frontal aan op het bewegend ooglid en Glamazon in de arcadeboog.


Vervolgens even blenden zodat beide kleuren in elkaar overvloeien.


Breng Boy Toy aan boven Glamazon (iets boven de arcadeboog).


Daarna weer even blenden!


Daarna ga je Lucky Charms aanbrengen tot de helft van je onderste wimperrand (als je begrijpt wat ik bedoel, haha).


Nu ga je bij de rest van de onderste wimperrand Skinny Dip aanbrengen. Zorg ervoor dat hij zachtjes gaat overvloeien met de groene kleur!


Breng nu ook Skinny Dip aan op 1/3 van je bewegend ooglid, arcadeboog en daarboven.


Blenden ! (En wat doe ik hier met mijn ogen? Raar...)


Ziezo, dit is mijn look of the day! Hopelijk had je wat aan deze review en de tutorial.

De Eye Shadow Insurance Policy is verkrijgbaar bij Sephora voor € 40. Zelf heb ik hem dus gekocht bij allcosmeticswholesale.com voor amper € 17!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten