28 januari 2012

Max Factor : Foundation & Lipstick


Mijn eerste producten van Max Factor kocht ik begin December. De verpakkingen ogen heel luxe voor toch een redelijk kleine prijs. Maar... is het resultaat ook zo positief?





Mijn 2e foundation in mijn leven is deze. Zoals je ziet ligt hij makkelijk in de hand en werkt hij makkelijk door gebruik van een pompje. Eenmaal de foundation zijn werk hoort te doen, doet hij het goed. Alleen zie je wel allemaal diverse tinten bruin verschijnen. Als ik hem 'uitsmeer' verdwijnen alle tinten door één tint te vormen. Naar mijn zin net iets te donker voor mijn huid en daarom gebruik ik hem ook niet meer. Wanneer je de perfecte kleur heb gevonden is hij zeker wel aan te raden!

Foundation :  € 16,99
Verkrijgbaar bij o.a Kruidvat en Etos.






Wooow, deze 2 prachtexemplaren wou ik al een hele tijd! De reden dat ik ze nu wel kocht, is omdat er in Kruidvat een actie was. Welke, weet ik niet maar ik had € 8,74 korting gekregen; halleluja! Stiekem ben ik verliefd op de mooie, goude verpakking. De bekende 'X' staat ook op de lipstick gegraveerd en door dat durf je hem haast niet op je lippen smeren, haha! Ze smeren goed uit, blijven mooi zitten wanneer je drinkt/eet en ze hebben een mooie glans. Als ik nog wat geld overheb, wil ik zeker nog een paar van deze lipsticks omdat ze zooo mooi staan in mijn stash.

Lipstick 685 MULBERRY en 833 ROSEWOOD : € 12,49/stuk
Verkrijgbaar bij o.a Kruidvat en Etos.

2 opmerkingen: