9 oktober 2011

Experiment 1 : Partylook


Eindelijk heb ik eens tijd gehad om een klein experimentje te doen met oogschaduw. Hier is het resultaat... Een tikkeltje amateuristisch maar dat is meestal zo bij een eerste keer (?).




Ik heb deze keer alleen mijn Oh So Special-Palette van Sleek gebruikt. Voordat ik de oogschaduw aanbracht, gebruikte ik eerst nog mijn primer. Deze kleurtjes heb ik gebruikt :

* Bow
* Pamper
* Glitz
* Gateau
* Organza

Hopelijk vond je dit eerste experiment leuk!
Je mag bij 'reacties' altijd andere situaties benoemen om een experimentje te maken. (Bv. School-look)

5 opmerkingen:

  1. Nou, als dit je eerste x was vind ik het toch goed gelukt hoor ! :D misschien kon je de donkere kleur nog wat meer naar buiten werken, maar het is goed gelukt ! (;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor je eerste keer vind ik het zeker goed gelukt! Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kan ik je volgen via bloglovin? ik zie het namelijk niet maar ik kan er ook hartstikke scheel overheen kijken hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, dat heb ik niet op mijn site gezet. MAAAAR nu schrijf ik al een hele poos niks meer op mijn blog omdat ik bezig ben met een betere, professionele blog : wwww.thebeautyrock.be (nu nog niet beschikbaar). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen