9 oktober 2011

Loréal Paris:Lash Architect 4D


Toen ik een paar weken geleden boodschappen ging doet met mijn moeder, raadde ik haar deze mascara aan. Dit was jammer genoeg géén goed idee.




De 'Lash Architect 4D'-mascara viel heel erg tegen. Voor de prijs van €16,45 verwacht je anders wel iets heel degelijks. De verpakking oogt wel heel mooi, dat is dus het enigste pluspunt. Wanneer je de mascara opbrengt is het een dikke smurrie vol klontertjes. Jammer voor Loréal; Maar deze mascara raad ik niemand aan.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat jammer dat deze mascara niet zo goed werkt :(
    De normale Lash Architect mascara vind ik wel heel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Emily! Volgende keer eens Million lashes testen van L'Oreal, k ben er echt benieuwd naar! xxx

    BeantwoordenVerwijderen