11 november 2011

How to: Zelfgemaakte lipgloss


Om te beginnen excuseer ik mij omdat ik zolang niets gepost heb. Dit komt omdat mijn laptop niet meer werkt en alleen op die computer kan ik mijn foto's bewerken. Dus nu ik even tijd heb bewerk ik even foto' met behulp van Paint. Oké, we beginnen eraan! Ik heb voor jullie een kleine how-to om zelf lipgloss te maken. Kijk even mee ;-)




Je hebt twee manieren... De snelle manier en de uitgebreidere manier. We beginnen met de snelle:
Benodigdheden.

* Vaseline
* Leuk kleurtje oogschaduw
* Blad papier of een karton

Werkwijze.

Op je blad papier of karton doe je een bepaalde hoeveelheid vaseline. Daarna voeg je jouw favoriete kleur oogschaduw eraan toe zodat je 'gekleurde vaseline' krijgt... Dit is jouw zelfgemaakte lipgloss! Smeer 'm op je lippen en KLAAR.

De tweede, uitgebreide manier:
Benodigdheden.

* Vaseline
* Leuk kleurtje oogschaduw
* Potje



Werkwijze.

Voeg eerst de oogschaduw toe (een grote hoeveelheid) en dan vaseline tot het potje vol is. Meng alles goed tot een mooie kleur en laat het 1 dagje vertoeven in de ijskast.

Wat je ook kunt doen is een afgebroken Labello laten smelten (in je potje) door de warmte van een stijltang OF van een vlammetje.



Hopelijk had je wat aan deze how-to!

9 opmerkingen: