27 januari 2012

Bourjois : Lipstick & Bio poeder


Een hele tijd is het stil geweest hier op TheBeautyrock. Nu... Ik wou beginnen met een iets professionelere website dus ik heb nu een eigen domein. Maar mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik nu verder moet. Daarom ga ik nog even hierop door. Voor jullie heb ik nu een nieuwe blogpost staan over rode lipstick en een bio-poeder van Bourjois! Kijk mee.





Met de poeder ben ik het meeste blij. Om deze te reviewen is hij toch nét niet zo intressant. Gewoon een leuke verpakking, waarbij de spiegel 360° kan draaien. Love that!

Bio poeder : € 13,50
en is verkrijgbaar bij o.a Kruidvat en Etos.






En dan deze schoonheid! Mijn eerste rode lipstick en meteen al fan! Omhult door een luxe-verpakking die makkelijk te openen is met een klein knopje dat magnetisch werkt. Eenmaal op mijn lippen ziet het er de eerste seconden prachtig uit maar wanneer je drinkt of eet is hij meteen weg. Jammer dit, want de lipstick is mooi gepigmenteerd en heeft geen nare geur of smaak.

Lipstick in 76 ROUGE FASHION : € 12,50
en is verkrijgbaar bij o.a Kruidvat en Etos.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten