27 januari 2012

Lipstain Duel : Catrice vs. NYC


Het is tijd voor een duel tussen lipstains! Omdat er nu van bijna alle merken lipstains zijn, vertel ik jullie wie het beste is van deze twee : Catrice of NYC? (budgettip!)







Hierboven zie je het resultaat op mijn lippen. De roze kleur van NYC dekt niet, totaaaaaal niet. Wat wel een voordeel is, is dat je hem makkelijk kan aanbrengen én dat hij een lekker smaakje geeft. Oh ja, ook nog eens een fris gevoel! Meer voordelen dan nadelen dus...
Als ik de lipstain van Catrice aanbreng zorgt deze wél voor dekking (in tegenstelling tot NYC). Hij accentueerd de velletjes wel extra dus best even scrubben vooraf. Qua smaak en 'gevoel' staat hij gelijk met bovenstaande lipstain.

Mijn conclusie... *tromgeroffelll*. NYC is de winnaar! Ondanks een vriendin deze mij niet aanbeveelde, omdat hij bij haar snel was uitgedroogd, beveel ik hem wel aan. Ik heb hem nu al zeker 8 maanden en hij is nog altijd in dezelfde staat als in het begin.

NYC (490 Persistent Pink) € 3,99
Catrice (010 Hollywood) € 3,99
Beide verkrijgbaar bij Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten